» Länge sen

Hej bloggen, nu när min kusin e på kör lektion så ska jag passa på och blogga lite.
Igår vaknade vi vid 12-1 tiden och ruttna lite ända tills vi orkade gå upp och fixa oss.
Vi fixa oss, åt osv sen gick vi vid 3 tiden.
På vägen t bussen så märkte min kusin att hon hade glömt sin plånbok elr något så vi gick tbx och hämta den.
Vi tog bussen mot stan, det var ganska nära typ 5-10 min.
Vi gick runt lite i stan, jag köpte 3 grejer och min kusin Nathalie köpte inget. Vi träffade jättemkt människor som hon kände, Vi träffade hennes kompisar också, så vi var med dom istället för att ruttna själva. dom är fett roliga och snälla. Vi kom tbx vid 7 tiden och kolla på tv som alltid tiiiiills klockan blir typ 4 o sen sover vi. Iaf... De var den dagen.
Resten av dagarna har varit skitkul också men detta var igår så jag kände att det vore bättre o berätta om de.
Andra dagarna har vi varit hos farmor, farbror, faster. Vi har träffat ganska många kusiner som har kommit hit, vi har gjort allt typ.
En annan rolig dag var i fredags tror jag. Vi var hos min farbror från morgonen sen kom alla föräldrar och sånt och vi åt sen satt vi tsm o så, sen gick vi upp t min kusins rum och hade disco.. Nejmen det är så hon kallade det hahah. senare på kvällen gick vi ut och spela fotboll. Idag ska vi antingen t gymmet elr t stan igen efter att Nathalie har kommit tbx.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback