» Kul dag!

Hej bloggen!
Efter att jag hade varit hos min gudfar en stund så gick jag och ruqaya ut med Khadidje och atfie.
Vi gick runt lite sen satte vi oss i skolans kinagunga och hade det kul och prata och sådär sen gick vi och tog en promenad runt hela vårt område.
När vi var påväg hem så ringde ruqayas pappa och saatt hon skulle
hem för hon skulle till sin mamma.
Sen gick vi till jessi för hon hämta sin sparkcykel och hämtade vatten till mig.
Efter det gick vi till min kusin fozies park bakom huset och chillade
där och garva åt allt och prata om våra namn sen efter det så gick
vi mot mitt hus och dom gick mot sina.
Kom hem nyss och ska äta nu.
Efter det ska jag gå och springa och sen komma tillbaks igen.
Det var min dag.
Vad har ni gjort?
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback