» Skön dag!

Idag skulle jag egentligen t skäris me Jessi, men hon skulle t sin faster så jag gick ut och cykla med min andra Jessi. Vi cykla runt slagsta o brunna sen lämnade jag min cykel. vägen t Norsborg var fett rolig. Eftersom att jessi var den ända som hade cykel så var vi tvungna att fixa det på något sätt för jag tänker nt gå medan jessi cyklar så vi bestämde oss för att sjutsa varandra. men Jessi hade ingen sån där sitt plats så att man kunde skjutsa varan så vi fick göra det på ett lite annorlunda sätt och det var grymt kul! Vi måste göra om det där, det var så länge sen jag cykla.
Iaf, hon lämnade sin cykel sen gick vi ut igen.
Vi gick runt lite vid kärsby o fixa några saker å sen mötte vi upp min kusin. Vi gick runt me henne lite o så, det blev typ folk samling i norsborgs centrum hahah baa för att adam kanjama (stavning) va där o filma sin musik video, människor nu för tiden. största sattsarna. Iaf, sen mötte vi upp min mamma o min kusins mamma o dom drog hem. Vi gick runt lite sen gick vi o satte oss vid kärsbys skolgård typ o rutna lite, efter en stund träffa vi på baran, Mattias o Kristian utanför mh så vi hängde med dom lite, snacka o så. sen ringde min älskling höhö. Efter en stund tog jag och Mattias bussen och jag gick hem. När jag kom hem så åt jag lite middag typ massa vattenmelon, kycklingbitar o gurka doppad i hummus. Efter att jag hade ätit så gick jag ut o cykla lite som ett offer själv. Sen vid 23:00 tiden gick jag hem o duscha, klippte mitt hår och nu ligger jag i min säng o tråkar! Kan nån snälla rädda mej??




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback